شهید حمیــد ســراج

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حمیــد ســراج

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حمیــد ســراج

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام حمید سراج از شهدای دانش آموز شهرستان بهشهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : محمد قلی
تاریخ تولد : 1348/02/01
تاریخ شهادت : 1363/05/17
محل تولد : بهشهر
گلزار شهدای بهشهر
نحوه شهادت : اصابت ترکش از ناحیه گردن و دست و پهلو
محل شهادت : هورالعظیم
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

این مراسم با حضور فرمانده سپاه شهرستان بهشهر وهیئت همراه، شهبازخانی سرپرست منطقه عملیاتی خزر  و  جممعی از کارکنان در منطقه عملیاتی برگزار شد .

در این مراسم شهبازخانی سرپرست منطقه عملیاتی خزر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تاکید بر حاکم بودن روح تفکر بسیجی در انجام فعالیت های منطقه عملیاتی خزر اظهار داشت: هر چند به تعبیر مقام معظم رهبری، هر کس دل در گرو انقلاب دارد، بسیجی است اما چنین اقداماتی در ایجاد همدلی بیشتر بین کارکنان و انجام  هرچه بهتر فعالیت ها موثر می باشد .

در پایان این مراسم محمد طاهر خطی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید حمید سراج شرکت نفت خزر معرفی وحکم مسئولیت به ایشان ابلاغ گردید.

شایان ذکر است، شهید حمید سراج متولد سال 1348 در شهرستان بهشهر به عنوان یک بسیجی با حضور و حماسه آفرینی در جبهه های حق علیه باطل در سال 1363 در منطقه هورالعظیم با اصابت ترکش از ناحیه گردن ، دست و پهلو به درجه رفیع شهادت نائل گردید .

بخشی از وصیت نامه شهید حمید سراج :

با درود و سلام بر شهیدان اسلام و رزمندگان دلیر در جبهه های نبرد حق علیه باطل ، رزمندگانی که با اهداء جان خویش تلاش می کنند تا اسلام و احکام اسلامی را حفظ کنند.اکنون که وصیت نامه ام را می نویسم شما همشهریانم را به وحدت ، خوشرویی ، صداقت و اطاعت از امام دعوت می کنم و به پدر و مادر می گویم هرگز فراموش نکنید که من امانتی بیش نبودم و شما با رنج و سختی این امانت را نگهداری کرده اید.پس خوشحال باشید که فرزندتان در راه اسلام و قران کشته شده و چه راهی از این بهتر که انسان در راه یک هدف متعالی کشته شود...

میثم میثم
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۱ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر